Ongi etorria!!!

Ongi etorri guztioi!



Blog honetan gure ekintzen informazioa ikusteko aukera izanen duzue. Espero dugu zuen gustokoa izatea eta bertan parte hartzea.



ONGI IZAN!!

GURE ORRIALDEAK

lunes, 19 de noviembre de 2012

Esperimentazio Tailerra: Itzalak eta Argiak



Antzerki gelara itzalekin eta argiekin esperimentatzera igo baino lehen, gelan, pizarra digitalean itzalekin egindako antzezlan bat ikusi genuen.





 

 ANTZERKI GELARA IGO ETA HORRELA AURKITU GENUEN GELA...ILUN-ILUN ETA OBJETU DESBERDINAK IKERTZEKO AUKERAREKIN












Gelara sartu eta...sorpresa!

Kartoizko kutxetan zelofan koloretako paperarekin estalitako objetu desberdinak aurkitu genituen!





















Antzerki gelan zeuden animalien txontxongiloak hartu eta binaka antzerkitxoa egin genuen...

Besteek egindako antzerkitxoak erne entzuten egon ginen.





Batzuek linternak eskuetan, besteek txontxongiloak...ikaragarri gustatu zitzaizkigun maindirearen atzeko partean ikusten genituen silueta eta formak...

Gure eskuekin animalien irudiak sortu genituen!!

Galdera pila bururatu zitzaizkigun...Nondik etorriko da argia?

Begiak zabal-zabalik, belarriak tente, ahoa itxita eta ipurdia...plof!


Elefantea egingo dut...eta zuk...kokodriloa!

Ezetz asamtu zer egiten ari naizen...!

Animaliak irudikatu genituen eskuekin!! Ikusi-ikusi!!

2 comentarios:

  1. KAIXO LAGUNAK!! AIMAR GASTAMINZA NAIZ, OSO POLITA DA TAILLER HAU, NIK ORAINDIK EZ DUT EGIN BAINA GOGO HANDIA DAUKAT.
    AGUR!!!

    ResponderEliminar
  2. kaixo paula!!!
    oso gustora egon nintzen itzalak egiten.
    Asko gustatu zitzaidan tailerra. Agur.
    leire

    ResponderEliminar