Ongi etorria!!!

Ongi etorri guztioi!



Blog honetan gure ekintzen informazioa ikusteko aukera izanen duzue. Espero dugu zuen gustokoa izatea eta bertan parte hartzea.



ONGI IZAN!!

GURE ORRIALDEAK

domingo, 20 de noviembre de 2011

ASTEBURUA

Kaixo lagunak. Nire asteburua kontatuko dizuet, ostiral gauean nire amona eta aitonaren etxera afaltzera joan ginen, aitonak ekarritako onddo erraldoia afaldu genuen eta oso goxoa zegoen. Ikusten duzue ze onddo haundia ekarri zuen aitonak.


Larunbatean nire lehengusuak nire etxera afaltzera etorri ziren, "fondi" izeneko afaria egin genuen, hau da, sardeska haundi eta txikienkin (sardeska baloitza puntan kolore bat dauka) haragia pintxatzen genuen, gero kazola batean sartzen genuen (kazola olioz beteta dago) eta haragia egiten zenean saltsa batzuekin nastu eta jaten genituen, oso ona zegoen eta oso ongi pasa genuen.


Igande goizean goxo=goxo etxean gelditu ginen hemen gaude nire anaia eta ni, arratsaldean nire lagunekin elkartean txokolatea jan nuen eta gero asko jolastu ginen pinponera.
Beno lagunak beste bat arte eta ondo pasa gelan.
IORITZ ERDOCIA

1 comentario:

  1. kaixo:
    Zer ongi pasatu duen Ioritzek!!! Bai bazkari eta afari goxoak prestatu dituzuela!! onddoak, fondi.... jaten eta jaten!!!! Ioritzek esan digu oso onak zeudela, eta fondi jaten pixkat hatza erre zitzaiola, beroegi zegoelako. Postrerako nozilla eta txokolatezko bollitoak jan zituela ere kontatu digu. Gaur guk sukaldaritza tailerrean nozilla egingo dugu!!!
    Ioritzen lehengusuak oso handiak dira!! eta onddoa... uummmmmm!!!! Zein goxoa!!!!
    Gelako gehienoi Ioritzen ohea gustatu zaigu, oso koolore politak dituelako. Eta Adeiren ohea ez dugu ikusi, zer gustora biak ohean!!!
    Eskerrik asko!!!!
    Agurr

    ResponderEliminar